niedziela, 7 października 2007


Moje dziecko!

Czy nie myślisz czasem, że jeśli będziesz się

dobrze zachowywał, będę cię bardziej kochał?

Albo, że twoje złe zachowanie sprawi,

iż będę cię kochał mniej? Przeceniasz swoje

możliwości. Ja cię kocham na sto procent!

Bez przerwy. Nie zmieni tego twoje dobre

zachowanie. I niezależnie od tego, jak bardzo

narozrabiasz, nigdy nie przestanę cię kochać.

Nigdy! Posłałem mojego Syna, Jezusa, by poniósł

okropna śmierć po to, abyś mógł być ze Mną.

Wybrałem ciebie i nabyłem za wielką cenę

- cenę życia mojego własnego Syna.

Nie ma takiego błędu popełnionego przez ciebie,

po którym powiedziałbym: "Mam dość!

Już cię nie kocham!". Możesz Mnie opuścić,

ale Ja będę zawsze przy tobie.

Kocham cię gorącą miłością,

która nie zna końca.

Twój Wierny Ojciec,

Bóg

Przy mnie możesz być sobą

"Na bliźnich polegać - to siebie zgubić,

czasem przyjaciel przylgnie nad brata."

Prz 18,24

Brak komentarzy: